Curs – Vanzari Dificile

Colaborarea Cluster Mobilier Transilvan cu Business Management and Marketing academy va continua si in luna iulie cu un nou curs personalizat pentru membrii cluster-ului, de aceasta data pe tematica de vanzari. Mai exact, este vorba despre un curs de abordare a vanzarilor dificile, care va avea loc ca de obicei in doua etape: 7 si 14 iulie 2015.

Cursul se adreseaza consultantilor in vanzari, managerilor de vanzari si oricaror altor persoane din cadrul cluster-ului interesate de imbunatatirea procesului de vanzare in contextul unei piete, vizand-o pe cea de mobilier,unde vanzarea devine din ce in ce mai dificila. O piata in care competitia este numeroasa, iar produsele sunt similare, astfel ca lupta se duce aproape numai in jurul pretului. In care clientii sunt sau nu hotarati, caz in care este necesara pregatirea lor pentru a intelege si accepta ce este mai potrivit pentru ei, fiind astfel foarte bine informati si devenid ulterior duri negociatori in orice aspect al vanzarii. Unde durata mare a procesului de vanzare si costurile considerabile presupun un consum mare de timp si energie, ceea ce poate genera o stare de stres si frustrare.

In aceste conditii, cursul isi propune sa gaseasca raspunsuri concrete la doua intrebari esentiale pentru omul de vanzari: “CE trebuie sa fac, si CUM?” pentru a imbunatati rezultatele si a avea o activitate eficienta, cu costuri cat mai mici si nivel minim de stres.

Fiind vorba de un curs interactiv, accentul se va pune foarte mult pe discutii si prezentari pornind de la studii de caz si exemple concrete de situatii. Urmarind fiecare etapa a proceselor de vanzare si marketing, se va face analiza elementelor de baza in vanzari, precum si a tehnicilor de abordare specifice fiecarei etape. Se va analiza procesul de vanzare din perspactiva clientului si din perspactiva omului de vanzari. Se va evidentia diferenta dintre vanzarile reactive si cele proactive. Se va discuta despre vanzarile adaptate la profilul clientului si despre tratarea obiectiilor in vanzari. Nu in ultimul rand, se va face un inventar al instrumentelor de analiza si planificare pe care oamenii de vanzari le au la dispozitie pentru a isi optimiza timpul si resursele.

Tinand cont de feed-back-ul primit la evenimentele anterioare si de entuziasmul cu care a fost primita si propunerea pentru acest curs, se anunta o noua sesiune de discutii interesante si utile pentru toti participantii.